Kızlar göğüs ucum doğumun ertesi günğ yara oldu sudocrem kullanmaya başladımm işe yaramadı gavastal kullandımm işe yaramadı zeytinyağı pirinç kapası kullandım işe yaramadı bepanthennplus kullanıyorum şuan oda işe yaramıyo ağlayarak çığlıklarla emziriiyorum gittikçe çoğalıyo napmalıyım😭😭