Merhaba anneler. Bir konu danışmak istiyorum. Kızım doğduğundan beri her ay ortalama 900-1000 gram arası alıyordu çok şükür. Ama bugün tarttığımda kafam karıştı biraz endişelendim açıkçası. 20 günde sadece 200 gram almış görünüyor. Karnının tok olduğuna eminim, 3 4 gün hariç emmesi hep yerindeydi. Çişli bezleri, uykusu, keyfi vs normal. Ama 200 gram almış olması beni endişelendirdi. Bu ayda normal mi, yoksa bir problem mi var acaba? Ya başında aşısı var, kontrole gittiğimde ebeye de sorucam ama böyle bir şey yaşayan oldu mu? Sebebi ne olabilir ya da normal mi? Sadece anne sütü alıyor bu arada..