LittleAngell Kızlar 4 aylık bebeğim hiç emmedi aptamil veriyordum bu aralar çok çıkarmaya başladı mamayı acaba yaramıyor mu fazlaşığı mı atıyor mamayı değiştirsem mi bilemiyorum
Birkoalaanasi 7 aydır sma kullanıyorum. Kabızlık, gaz gibi sorunlar yaşamadım. Bu senin yaşamayacağın anlamına gelmiyor. Her bebekte her mama iyi veya iyi gelmiyor 🥀 Tavsiyem küçük olarak al bu mamaları bir hafta dene gözlemle 🕊
Ece_cavus2019 Hipp dene ben 6 aya kadar hipp kullandım kilo alımı iyi kabızlık yada herhangi bir sorun ysşamadım
LittleAngell Ece_cavus2019 hip de ben kabızlık duydum o yüzden tercih etmedim ama aklımda bulunsun yimede teşekkür ediyorum
Rojgl LittleAngell yedikten hemn sonra gazini çıkartıyordum arada hafif geliyordu ama onun dışında sürekli oluşan bir kusma olmuyor canım
LittleAngell Rojgl benim bebeğim de gazıyla beraber çıkartıyo bşraz sonra 10 dk sonra tekrar 5 dk sonra tekrar azar azar çıkartıyo
Gulcannnn Ben ilk aptamil preyi kullanmistim gayet memnundum 1 numaraya geçince asirigaz yaptı şimdi sma kullanıyorum memnunuz mamalar aya ve bebege göre değişiyor