EmineDuru Merhaba arkadaşlar bebeğim emmiyo sütümü sağarak veriyorum dışarda 2ssat durunca bazen kokuyo zaten saatlerine dikkat ediyorum ama az önce 2 saat olalı olan sütüm kokuyordu acaba sebebi nedir bilen varsa yardım 🙏🏻🙏🏻
Mevara EmineDuru dışarıda beklediği için olabilir mi😃benim de kokuyordu . En iyisi hemen vermek bebeğe, bakteri ürediği için sanırım öyle oluyor.
KbrCry EmineDuru canim 3 saate kadar oda sicakliginda bisey olmuyor bebekler en buyuk gurmeler eger bebegin almazsa zaten sutun eksimistir asla kabul etmez ama yok aliyorsa bir sıkıntısı olacagini dusunmuyorum. Sut bu kokabilir yani
Tuba92 EmineDuru canım.sogam sarımsak kabak karnıbahar baklagil tarzı şeyler yendiğinde sütte tad değiştiği görülmüş kökü da aynı şekilde belki öyledir gözden geçir istersen
EmineDuru Mevara canım normalde3saat dışarda dursada kokmuyordu 1aydır ama bu bir iki gündür farkediyorum 1saat oldu sağalı ve soğuk odada duruyodu interneten baktım hamile olunca veya adet yakınsa kokuyo olabilir diolar hamile olmam imkansız daha kırkım çıkmadı 😔
KbrCry EmineDuru olmaz insallah illede suphe duyuyorsan sagdiktan bir sure sonra dolaba koy sonra ısıtır verirsin cocuguna
Handecelik Gerçi hava çok sıcak değil 3 saat kadar bekleyebilir ama bence gerek yok o şekilde dışarıda bekletmenize. Dolaba koyup vereceğiniz zaman sıcak su dolu bir kabın içine biberonu oturtabilirsiniz. Soğan gibi şeyler tat ve kokuyu değiştirir
EmineDuru Handecelik öle yapıyorum da bazen uyancak die 1saat tutuyorum neyse ben en iyisi hemen dolaba koyuyum
Tuba92 EmineDuru sigara mi kullaniyosunuz onu bilemicem gerçekten 😑 bi araştırın hiç denk gelmedim ama
Tuba92 EmineDuru sağım yapıyosan o kokan sütleri at sonra tekrar sağ bakalım o zaman kokacak mi böylelikle çözüm bulmuş olursun