5 ay 10 günlük bebegim de mukuslu kaka, ara ara gelen öksürük, hiriltili solunum, huzursuzluk kısacası gıda alerjisinin belirtilerinin bir çoğu var. Sorum şu ki arkadaşlar bu durumda tecrübeli birileri bana cevap verirse çok mutlu olurum; bu dönemde doktor götürmelimiyim bebeğimi yoksa beklemelimiyim. Evde yapabileceğim birşey varmı. Teşekkürler.