Kızlar lütfen yardım edin bebeğim 3 aylık ve doğduğu günden beri burnu hep kapanıyor ilk başlarda doktora söylemiştim normal burun kemiği daha gelişmemiştir dedi ama bugün sabah iyice kapalıydı insanım bilmiyorum üç defa mama verdim boğulur gibi oldu nefes alamadı sanki çok korktum malum dışarı çıkmak yasak hep fizyolojik su damlatıyorum ama hiç mi geçmez bu burun tıkanıklığı var mı yaşayan normal mi lütfen lütfen bilenler yazsın