Bayramdan önce açılacak diye okudum bi yerde ne kadar doğru bilmiyorum ama kapalı olan işyerleride zaten daha fazla uzun süre kapalı kalmayacakmış kademeli olarak açılacak yeme içme gibi işletmelere içeri girip oturmak yok alıp çıkacaksın o şekilde önlemler ile yakın zamanda açılması bekleniyor çoğu yerin