Marjinal_Anne2 stres yapmayın sakın sütünüz etkilenir. Benim de gaz sorunum çoktur. Ben ilk 3 buçuk ay bu dediklerimin hiç birini yiyemedim. Yine gazı oluyordu ama daha rahat atıyordu. Kaçamak yaptığım günler yavrum gazdan kıvranıyordu o yüzden çok dikkat etmiştim. Bir de öğünlerden sonra rezene anason ve kimyondan çay içiyordum. İçmeyi unuttuğum günlerde daha çok gazı oluyordu. Tabii her bebek farklı ama sizde dikkat ederek deneye deneye bebeğinizi tanıyacaksınız. İlk 3 ay gaz olacak bundan maalesef kaçış yok. Gaz masajı yapmayı öğrenin, banyo yaptırmak da iyi gelir, her emzirmeden sonra da gazını almayı unutmayın ☺️