Seydaalp Kızlar doktor antibiyotik kullandığımız için 6 aylık bebeğime verdi ama verdiğimden beri huzursuz sanki ve çok az yemyeşil kaka yapmış acaba ben mi evham yapıyroyım
teachersrn Seydaalp ben altı yedi şişe kullandım bağırsak tepkili süt alerjisi var oğlumun probiyotik olarak kullandık memnun kaldık ishale iyi geliyor şimdi kabız oldu vermiyorum daha fazla