Bse kucak ıstemesı cok normal o emzık degıl senın kokunu ıstıyor aslında tek ıhtıyacı olan da zaten suanda kokun 😇 ben daha hamıleyken vermıcem dıyordum emzık ve bebegım 6 aylık oldu hıc emzık kullanmadık eve bıle almadım kenarda dursun dıye acıkcası. Hem zararlı hem sonrada bıraktırması gercekten cok zor.