Hanımlar 11 aylık bebeğim var normalde hic tansiyonum yukselmez hep düşüktür 20 yaşındayım 1 aydır 2 kere yukseldi şimdiye kadar sizce neden yükseliyor var mi böyle olan ensemdeki ağrıdan tahmin ediyorum yüksek olduğunu ailemde tansiyon problemi olan kimse yok 😞