Sdn1234 bebekten bebeğe değişir uyanmaları benim bebeğimde 3 aylık bizim odamızda beşiğinde yatıyo ama şuan bile ayırabilirim odası olsa, anne olunca uykularımız derin olmuyo çocuk ık dese kalkılıyo telsiz deneyebilirsiniz o şekilde odasında yatar telsizden ses geldiği gibi gidersiniz yanına