Ahhhh evde 10 a yakin biberon bi o kadar da suluk var hiçbiri ile içmiyor en sonunda enjektör ile vermeye başladım onunla çok güzel içiyor zaten hic biberon almadı suluk desen pipetli bile aldım nafile cnm. Bu sistemde devam en azından içiyor ve ne kadar içtiğini de biliyorum artık:))