Arkadaşlar bebeğim 4 ay 20 günlük. İki saat uyanık kalıyor sonra uykusu geldiği için kendi kendine eeee diyor. Yatırıyorum. Salıncağı var zaten, hemen uyuyor. Ama yarım saat olmadan hemen uyanıyor. Meme emiyor, sonra uyanık kalıyor. Tekrar iki saat uyanık sonra yarım saat uyku. Bu süreci nasıl kırabiliriz? Geceleri daha zor oluyor bu durum. Üç gün önce aşısını oldu. Burada okuduğuma göre huyunu değiştiriyor diyorlardı. Sanki çocuğun uyku düzeni herşeyi değişti gibi. Rica etsem bu konuda bana bir çözüm yolu söyler misiniz?