OnurToprak Merhaba bırkac gundur 11 aylık bebegımın ıdrara az cıktıgını gözlemlıyorum. dun gece hıc ıdrar yapmamış sabah farkettım. su mıktarını arttırdım.. dr ile konultum takıp edecegım. Benzer durumu yasayanlar önerı ve tavsıyelerınız varmı
Deletedmom268 OnurToprak susuz kalmıs olabilir koku ve koyu renk ondan olur sıvı verin bol bol gecer hemen geçmezse idarar yolu enfeksiyonu olabilir