Haticeymen başka bir posta da yazdım aynı yorumu buraya kopyala yapıştır yapıyorum 😂😂 uzun uzun yazmak zor geldi
sırf meraktan bahsettiğiniz postu bulup okudum. sadece bana mı öyle geliyor 15 tane çocuk ile ilgilendim, bilmem kaç üniversite mezunuyum diye kendini övmekten bahsi geçen hanımefendi yapılan karşı yorumları algılayamamış gibi geldi. evladına yetememenin çaresizliği sizin okuduklarınız diye uzun uzun zorlukları anlatmışlar, siz bilmiyorsunuz olmuş, zaten o annelerin çocuklarına da kendi analık yapmış mübarek. bu kadar cehalet okumakla olur 🙄