DeryaaaCG doğduğu günden yakın zamana kdar farklı sıkıntılar yaşadık mama ve anne sütü ile beslendi hep ilk başta kaka yapamıyordu , gaz sancısı çok çekiyordu, kakası mukuslu gibiydi , hep alerjıden suphelendık 3 aya kadar sonra kan testınde vıkmadı mama degıstırdık gercekten mamadanmıs dedık o mamada çok ıkınmaya başladı farklı sıkıntı yasadık en son doktor tavsıyesıyle aptamıl conformıle gectık ve egzama olusmaya baslayınca alerjıden kaynaklanabılır dıye tekrardan testler yapıldı ama yokmuş.bence öncelikle iyi bir doktora gidilmeli sonrasında herşey çözülüyor zaten