Arkadaşlar 3. Ay kontrolüne gitmedim virüsten dolayı 3. Ay 7 günlük bugün evde önce ben tartışdım sonra kızımla 560 gram almış görünüyo yalnış olabilirmi ya 1 kilo almamış çok üzüldüm, emen bebek aslında çok huysuz bi bebek değil sütüm mü yaramıyodur çok saçma gelir bu bana sütüm mü yaramıyo kelimesi süt bu yarar illaki ama bilemedim 🤦🏻♀️ emme sürelerimiz az dı gece uykumuz uzun 4 5 saati buluyo uyanıp acıkması bilemedim bennn 😞