Glcn_krm
Mama keyfi verilen birşey değil . Anne sütü alamayan veya anne sütünün yetersiz geldiği zamanlarda kullanılıyor . Sütüm yetiyor diyorsunuz , kilo alımı iyi diyorsunuz eee ek gıda da yiyor diyorsunuz . Neden sordunuz bu soruyu anlayabilmiş değilim . Siz emzirmeye devam edin MaşAllah sütünüz varmış mama ya ne gerek var ?