Arkadaşlar bebeğim doğmadan doktor kafası büyük biraz dedi.ama bir sorun yok demişti.baska doktorda aynı şeyi söyledi.gecen bronşit oldu ve doktora götürdüm.kafasini ölçtü ve kafası çok büyük dedi.bende zaten 40 cm doğdu dedim Yinede fazla büyümüş dedi.kisacasi toplamda 10-11 cm büyümüş.kafasi 35 cm doğan bir erkek çocuğuda 9-10 aya kadar ortalama 10-11 cm büyüyor zaten.baba MR çektir dedi.beb zaten bebeğim 2 aylıkken beyin ultrasonuna sokturdum temiz çıktı çok şükür.simdi niye MR istedi anlamadım.buyume hızı iyi çok değil.cok strese soktum kendimi bir haftadır yedigimi içtiğimi bilmiyorum.varmi etrafınızda 40 cm doğan ve normal olan bebekler.birde hareketleri algıları herseyi çok güzel.desteksiz oturuyor dönüyor gelisimi 11kilo 72 cm boy suan.yorumlarinizi bekliyorum