Keremduyguegemen 9 aylık bebeğim var işaret parmağımı kırdım şuan altını bile değiştiremiyorum , 😪😣 kullanan var mı bu aleti ne kadar sonra normal hayatınıza döndünüz …
KuzeyiinAnnesii Keremduyguegemen annem ameliyat olmuşdu fizik tedavi gördü sonrasında ama ne yazikki eskisi gibi değil parmağı 3 ay anca toparladı
Keremduyguegemen KuzeyiinAnnesii banada ameliyat denildi ama çok korkum var , Atel geçici denildi kaynamazsa ameliyat maalesef
KuzeyiinAnnesii Keremduyguegemen çok sancılı geçti neredeyse 1 ay eli hem havada şekilde kaldı banyo wc işini bile zor yapıyordu çıktıkdan sonrada bir süre böyle devam etti umarım bunu yaşamazsınız geçmiş olsun 🌺