Mom987 Anneler daha önce çok alış veriş yaptım lcwdan ama şu mağaza bir ara virüsten kapatıldığından beri bir korkar oldum alış veriş yapmaya sizler bu süreçte lcwdan alışveriş yapıyor musunuz?
Eminos Mom987 alisveris yapali belki 1 aydan fazla oldu kargo geldi eldiven giyip icindekileri antreye bosalttim poseti cope attim diger ürünleri de hemen yıkadim
ftmird Ben yaptım yani ihtiyacım olan bişeyi aldım gelince gerekli önlemleri aldıktan sonra bişey olucağını düşünmüyorum 🤷🏻♀️ yani umarım 🙈
Mom987 ftmird Emeliss Deletedmom141 ikizerkekannesi Thanim Teşekkürler hanımlar. Online alışveriş yapıyorum aslında trendyoldan daha yeni kargom gelmişti. Lcwda korona muhabbeti çıkıp mağaza kapatılınca ondan tereddüt etmiştim rahatladım şimdi 😌🤗
ikizerkekannesi Mom987 sadece lcw değil e bebek hepsi burada miniço gibi sitelerden alışveriş yaptım kışlıklar indirime giriyor ee yaz geliyor kıyafetleri yok 3-4 gün kargoyu balkonda bekletip eldivenle açıyorum sonrada 30-40 derecede yıkıyorum
Thanim Mom987 online alisveris yapiyorum en basiti bebek bezi gibi :) 2 gun balkonda duruyor sonra aciyorum paketli urunse siliyorum bir guzelce kiyafet falansa da direkt makineye