Seymasezer Eşim eczaneden alcak aksam hıpp marka kullanıyordum ama baska mamaya geçmek istiyorum bebeğim 28 günlük?
Azizeguney Seymasezer Biz sma kullanıyoruz. Memnunuz ama sizin bebeğiniz hangisini beğenecek bakalım😊
Duru_m Seymasezer yenidoğan doktorumuz doçent ilke Mungan Hipp Aptamil önermiyor bunlar çok şekerli olduğu için bebek anne sütünü bırakıyor biz ilk zamanlar anne sütüne ilave olarak Sma marka kullandık çok şükür sütümü bırakmadı şuan sadece anne sütü alıyor
alyatosum Duru_m içeriğinde şeker ilavesi olmadığına en emin olabileceğiniz marka hipptir kavanoz mamalarının bile büyük bi kısmında yok devam sütü olarakta probiyotik ve probiyotik içeren mamalardan biri her bebeğe göre değişiyor belki ama smadan hippe döndük çok fazla yeşil kaka ve kabızlık yaşadık ne yazık ki
Duru_m Eternity yalnız bizdeki hipp yurtdışındakilerle aynı değilmiş doktorumuz böyle söyledi biz de sma dan bebek anne sütünü bırakmadığı için çok memnun kaldık tadı da diğerleri kadar şekerli değil hipp gerçekten çok şekerli geldi bana onu ilk kullandım
Eternity Ben hipp organic combiotic kullanıyorum doğduğundan beri. Kabızlık, gaz sorunu kesinlikle olmadı. İçinde probiyotik sayesinde baya iyi sindiriyor. Yaşadığım ülkedeki doğum hastaneleri bebekler için hipp combiotic kullanıyor