cicekannesi22 Kızlar arkadaşımın bebeği 9 aylık mama ve ek gıda alıyordu şuan mama içmiyor biberonu ağzında geveliyor o yüzden sadece ek gıda ile besleniyor oda ağır geliyor daha önce başına gelen varmı
Mom061 cicekannesi22 Biberona eğer yeni alışıyorsa ondan olabilir, benim kızımda öyle geveliyordu çünkü. Ama yeni olan birşeyse ve herşeye rağmen kabul etmiyorsa kaşıklı biberon var ondan alabilir
ftmird Mamasını kaşıkla falan içirmeyi denesin bence biberon almıyosa yada mama değişikliği sadece ek gıda çok ağır ve küçükte zaten daha kuzu
Myagz cicekannesi22 tüh ya dişi çıkıyorsa belki canım benim bebeğim de dişi çok zorlayınca ısırıyor sadece onları