Oznurckose1 Hunilianne valla size aşırı tavsiyem sinbonun 30 liralık kahve makinesi👌o diğer pahalı makinelerle kıyasla kat kat güzel yapıyor öylesine almıştım çeyizime onu kullanınca başka almaktan vazgeçtim çok iyi yapıyor 👌
Arasannesi Hunilianne korkmaz kahvekolik kesinlikle👍🏻 Çelik hazne(saglıklı). Gecek köz tadı. 4 fıncan kapasıtesı. Fıncana gore daha fazlada yapabılıyo
Hunilianne Oznurckose1 ondan annemde var oraya gittiğimizde kullanıyoruz ama daha hoş bir makine arayışındayız ❤️
Deletedmom174 Oznurckose1 Al benden de okadar ceyizime aldığım korkmaz markalı leşş ama Sinbo çiçek ciceeeekkk 😁
Yasminlina Hunilianne arcelık cıft gozlu klasık olan. Son cıkanı bılmıyorum ama benım kısı gayet ıyı tam kıvamında. Tawsıye ederım suanda 1000 tl cıvarında.
Mavis123 Bende Fakir’in var memnun değilim Eltimde arzum var oda memnun değil kayınvalidemde simbo var çok güzel ama abim ofise tefal aldı böyle bi şey yok. Hatta şimdi abime yalvarıyorum değişelim diye 😊