Aselim38 Melisakara_34 eşim ve ben ikimiz de yapabilir mıyız acaba birimizden birimize çıkar mı umuduyla.. yoksa her aileden 1 kişi mi yapmak durumunda?
Azizeguney Melisakara_34 Kaymakamlıkta bize her evden 1 kişi başvurabilir dediler. Eşin başvuru yapabilse bile sadece 1′inize para verilir.
MuhammedAmine Birikiuc hiç geliri olmayanlar , mal varlığı olmayanlar başvuru yapabiliyor . İşsizlik maaşı dahi almamak gerek .
Alisvezehra Ben giriyorum ama başvuru formu göstermiyor kimlik rakamına göre yazıyor pazartesi yapılacak yazıyordu
Melisakara_34 MuhammedAmine kaynanamın durumu iyi ve üstüne ev vr üstelik kayinpederim emekli ama dün getirdiler 1000 TL
MuhammedAmine Melisakara_34 3. Faz yani şu anda başvuru yapılan yardım dağıtılmaya başlanmadı henüz başvuru aşamasında .
MuhammedAmine Kalp26 Benim eşim başvurdu dün kendi hesabı vardı onu girdi . Sizin hesabınız varsa siz başvuru yapsanız olmaz mı
Kalp26 MuhammedAmine belki bana vermezler ssk var die maas almıyorum ama dogum ıznım bitti cıkıs yapamadılar devlet yasakladi