Hanımlar iki günlük bı anneyim sezeryan ile doğum yaptım sütüm geliyor çok şükür emiyor da ama dün gece üç kez kakasını yaptı bugün hiç yapmadı sadece çişini yapıyor sütüm yetiyor mu yetmiyor mu anlamıyorum sürekli emmek istiyor doktoruma mama verelim dedim sakın dedi sütun var çocuğunun sarılık riski de yok emzir dedi ama doymuyor sanıyorum sizce napayım nasıl anlicam