Merhaba annişler Kızım7 aylık ek gıdadan dolayı aşırı gazı olıyo işk doğduğunda gaz sıkıntısı olursa zinco kullanın demişti doktor şimdi aldık ama içinde 3-10 yaş yazıyo bi bilginiz var mı günde 2 kere 4 damla versem mi karar veremedim şimdiden teşekkür ederim 🌹