Arkadaşlar bebeğim 3 ay 12 günlük 2-3 gündür çok huysuz sürekli ağlıyor salyası akıyor eli sürekli ağzında diş çıkabilceğini hiç düşünmedim biraz önce elimi ağzına soktum alt arka dişlerinde bişey hissettim ilk önce ön dişler çıkıyor diye biliyodum bide bu ayda çıkması tuhaf geldi normal mi bu