Saadetsevil Kızlar memenin kahverengi kısmının üzerinde minik sivilce gibi kabartılar var ve çok acıyor. 3 aydır emziriyorum ilk kez böyle bişey oldu. Bu nedir başına gelen var mı lütfen bana yardım edin
zumramomm Saadetsevil mantar olabilir canım.yeni doğduğunda bebeğimde pamukçuk vardı ondan benim gogusume geçti minik minik kabarcık oldu açıyordu da karbonatlı suyla sildim , lansinoh krem sürdüm,havluyu sıcak suya koyup gogusume bastirdim öyle geçti
BabyLinda Saadetsevil süt kabarcığı olabilir. Süt gelen damarların çıkış yerine deri örtüsü gelip kapatıyor. sivilce gibi ama inanılmaz can yakıyor. İnternetten bakın oysa eğer çözümü basit.
Saadetsevil BabyLinda baktım ama benimki kahverendi kısmın en dışında, sür kabarcığı tam ucunda sivri yerinde oluyormuş
K34bra Saadetsevil bende de vardı geçen hafta böyle baya dışında emzirirkende içten bir acı çekiyordum sonra kaşınmaya başladı mantar oldum diye çok korktum. Daha sonra kızarmaya başladı ve basenlerimde oldu ve inanılmaz kaşınıyordu. Bu süreçte de hastaneye gitmek istemiyordum ama mecbur kaldım basende de çıkınca kızıma bulaşır die çok korktum ama alerji yapmış bir şey dedi alerji kremi verdi ve ilacı 6 gündür kullanıyorum rahatladım. Umarın senin ki de sadece alerjidir.