Bugun 23 nisan ve biz 4 aylik olduk 🤗 asilarimizi yaptirdik cok sukur atesimiz cikmadi. Gecen ay olamadigimiz menenjit asisi 5.aya ertelendi. Rotarixin 2.dozunu yaptirdik ve bu sefer kusmadik cok mutluyuz 😊 gunduz pek uyumuyoruz ama en azindan gaz problemimiz bitti buna da sukur. Masal anlatma, kitap okuma, zeka kartlarini inceleme, 5e kdr sayma, sarki uydurmaca yapiyoruz. Cingiraklar ve aynalara bayiliyoruz. 4 aylikdaslarimiz sizler nasilsiniz neler yapiyorsunuz??