parsoglan19 bebegimde 4 aylıkken gaz problemi cok fazlaydı ve sürekli kabız oluyordu sağlık ocaginin verdigi d vitamini kabızlık yapabiliyor demisti doktorum ve polivit başladı içinde farkli vitaminlerde var 7 aylıkken filanda çinko başladı şuan 13 aylik çinkoyu bıraktık kilosu normal3 döndüğü için ama polovite devam ediyorum hâlâ