Cvnelf Sleepy natural kilot bez kullanıyorum çok memnunum bende ilk 4 ay prima kullandım ama maliyetli olduğu için değiştirdim
dunyam2020 Sultandizman sleepy kullanıylrdum en basta sonra dozdırdı falan bıde bıraz sert geldı bıze sonra prımaya gectık premıum a sonra fıyatı yukseldı nunara buyuyunce sımdı molfix pure soft kullanıyorum cok memenunum
Metesmom Sultandizman Benim bebeğim de 16 günlük prima kullanıyorum aynı sebepten değiştirmek istiyorum ama pişik olur diye de korkuyorum.