Marjinal_Anne2 şuan erken 15.gunden sonra gaz oluşumu sıkıntı yaratır şimdilik bence başka bisey kullanma kuzum. Ben nurse kullandım ama şimdi ikinci kez bio gia aldım çünkü aynı zamanda bağırsak düzenleyici ama nurse öyle değil kuzum. Marka çok zinco da var ama bazı eczacılar onermiyor. Asıl önemli olan damla da aynı saatte verebilmek günün erken saatlerinde vermek en iyisi bio için öyle deniliyor ama ben nurse yi gün içinde bir kaç kez vermiştim