Bende 2 gün evde kalıyorsam 5 gün annemde kalıyorum evde hem insan tek sıkılıyor hemde daha col yoruluyor dogdugundan beri nerdeyse annem sürekli yanımda ve bende rahatlıga alışmışım tek zor geliyor 😊 hele birde aglama krizlerine girerse vayy halime susturana kadar canım cıkıyor resmen ilk cocuk olunca hem tecrübesizlik hemde sabır işi zormuş yavaş yavaş sabretmeyi öğrendim resmen ☺️☺️