Mermeral Arkadaşlar bebeğim 51 günlük. Sarılık olmuştu, değeri 15 ti. Neyse emzirdik falan sonra götürdüğümüzde doktor azalmış dedi. Şu an 51 günlük gözlerinin içi hala sarı yüzü de sarı gibi. Neden bitmedi, ne zaman geçecek?
PortakalKokulum Mermeral canım bizimde öyleydi, 6 aylık oğlum şimdi, 3 aydan sonra geciyo endişelenme annesi uzayan sarılıktır
SinyorinA Mermeral bizim sarılık degerimiz 16 idi 1 gece ışın tedavisi aldık daha sonra emzirme ve mama takviyesiyle atlattik cok sukur
Fatma_FLZ Mermeral bizimide uzayan sarılıgimiz vardi Doktorumuz mama onermedi 3 aya gecer anne sütü sarılığı demisti 2.ayda geçti şükür Güneşe yatırın Bizim salon ikindi güneşini güzel alıyor banyo yaptıkça yatırdım
Alismother2 Bizim doktorumuzda 3 aya kadar gözlerinde hafif sarılık görebilirsin endişe etmeyin demişti aynen de öyle oldu kendiliğinden geçiyor ✨
Didem52miray Endişe etme sık sık emzir geçiyor bizimde daha yeni gecti sayılır. Dr da sürekli goturemiyruz malesef. 2saat değil saatte bi emzir ben 30dk da bi emziriyordum. Kakayla atiyorlarmis. Surekli emzir
hhtce Benim bebeğim de 23 günlük sarılıkla uğraşıyoruz emzirmeye çalışıyorum 5 dakika emip uyuya kalıyo sağıp da vermeye çalışıyorum mecbur doktor 2 ayı buluyo bazen geçmesi dedi inşallah bi an önce geçer stres oldum iyice
Edaemekli Bizim 3 ay sürdü canım uzayan sarılıktı galiba sizinde öyle sen sık sık emzir canım güneşe koy biraz
Hlydnz Mermeral benm bebeğim de sarılık olmuştu en son gözlerden çıkarmış sizin de uzamış sarılık Bizim de öyleydi emzirmekten başka yapacak bir şey yok değerini ölçtürüyo msnz? Düşüyor mu?