Merhabalar,
burada uyurken emzirdiğini yazan anneler vardı onu nasıl yapıyorsunuz acaba? Bebeğim 2 buçuk aylık ve geçen denedim ve de çok gazlı bir bebek..aldı ama rahatsız olup uykusundan uyandı bu sefer gaz çıkarma durumuna döndük 🤦🏼♀️ Emzirip direkt mi yatırıyorsunuz nasıl oluyor? Direkt yatırdığımda da bu sefer kalkınca kusuyor🤨