4 ay 7 günlük kızım var. Kısaca anlatmam gerekirse şu an ataktayız gündüz sürekli kucak istiyo geceleri her saat başı kalkar oldu ve emmeden uyumamaya başladı 😄🤦🏻♀️ Eller ve oyuncaklar hep ağızda sürekli salyası akıyo 😄 altını açınca çok mutlu oluyo kapatırken ağlıyo 🤷🏻♀️ Şu atak bitsede eskisi gibi geceleri uzun uyusa diye bekliyorum.😏 Gündüzleri yarım saatten fazla uyumuyo uyandıktan sonra 2 saat olmadan bi buçuk saat sonra falan tekrar uyumak istiyo. dönmeye başladı. Daha sık emmek istiyo nedense. Çok şükür meme reddi yaşamadık tam tersine meme bağımlılığı yaşıyoruz. Sürekli emmek istiyo geceleri uyanınca emzikle uyurdu şimdi emmek istiyo. Çiş ve kaka sayısında azalma var nedense. Kaka her gün yapardı şimdi 2-3 günde bir. Sizde durumlar nasıl ? Kilosunu ölçmeye falan gidemedik acaba 4. Ay aşısı ne zaman yapılıyor ? 🙄