Hanımlar merhaba. Tam bir senedir bebeğimle birlikte uyuyoruz. Güvenli bağlanma olayı ve sürekli emmek istediği için (beni yalancı meme gibi kullanıyor) birlikte yatıyoruz. Bu yüzden bebeğime ayrı oda hazırlamamıştım. Artık yavaştan odasını hazırlayıp yatağını ayırmak istiyorum. Birkaç deneme yaptım ama sabah yine kendimi yanında uyanırken buldum. Uyku sersemi kalkıp yanına yatıyorum fark etmeden. Yatağını nasıl ayırabilirim? İlk etapta ne yapmam gerekiyor? Bebeğim yalancı meme ve biberon kabul etmiyor. Emmeyi çok sevdiği için yarım saatte bir mıkır mıkır ağlayarak meme istiyor. Önerisi olan varsa çok sevinirim🥰