kirmizitilki 3 saatte bir idealdir daha küçük o yüzden geceleri de uyandırmalısınız bence. Ben iki aylıktan sonra gece uyandırmadım bazen 6 saat kesintisiz uyuyordu acıkınca kendi uyandı ama kısa bi süre sonra bu değişti tabi 11 aylık oldu aylardır bin kez kalkıyor geceleri 🤦🏻♀️