Balannesi Aslında dediğiniz çok mantıklı. Çünkü yemek yerken inanılmaz keyif alıyor ve mutlu oluyor. Bitince de basıyor çığlığı. O zaman doymadığı için ağlamıyor yani sevdiği şey bittiği için ağlıyor demek ki. Ama napabilirim ki ben bundan vazgeçmesi için 😟