Mugehan valla canım bende bilmiyorum ilk defa duydum bebeklerde çocuklarda oluşan geçici bir hastalıkmış üç dört gün ateş çıkıyor sonra vücudu birden benek benek kızarmaya başlıyor doktora gösterdik ilaca falan gerek Yok banyo yaptır bebek yağı sür bir kaç kere geçer dedi geçici bir hastalık dedi