Zeysare
Bez sayısı normal. Benim bebeğim de o aylarda yakın kilodaydı. Sütünüzün yetmediğini düşünerek canınızı sıkmayın, bu sizi olumsuz etkiler. Bol su tüketin, pozitif olun. Ciddi bir problem olmadıkça her annenin sütü bebeğine yeter. Bol bol emzirin. 😊 Sağlıkla büyütmeniz dileğiyle. 🙏🏻