Busratopatan Kızlar merhaba. Sizden başka soracak kimsem yok Eşim hem prezervatif ve hem geri çekilme yoluyla korunur, o şekilde beraber oluruz. Yalnız adetim ilk kez doğumdan sonra 3 gün gecikti. Ve eşimle en son 2,5 hafta önce beraber olduk. iki kez idrar testi yaptım ikisi de negatif çıktı. Ama aklımda yine şüphe var. Rabbim ne zaman nasip ederse baş üstüne ama dana 1,5 yaşında oğlum var istediğimiz zaman gönlümüze göre nasip eder inşallah. Hamileyim diye korkuyorum. Sizce hamile olabilir miyim? Hem bu korunma yöntemleri ile hemde 3 gün gecikme ile??
Sevgi1 Busratopatan 10 gün gecti bizde aynı korunuyor gecen ayda gecti o 2 oldum simdi göğüslerim catlıcak bende patlıcak gibiyim senin öyle mi
Sum87 Biraz zor ama yinede Allah bilir arada mevsimsel filan olabiliyor bir kaç gün daha bekleyip kan testi yaptırabilirsiniz🌸
Busratopatan Sum87 Yaa inşallah dediğiniz gibidir🙏🏻 Kan testine gerek kalmadan inşallah olurum adet 🙏🏻🌸
Kubralikos Mevsim geçişlerinde adet düzensizliği olabiliyor malum evlerden dışarı çıkamıyoruz buda bir stres faktörü ben yoktur diye düşünüyorum içini ferah tut kardeş 😊
Busratopatan Sevgi1 göğüslerim de birşey yok şuan emzirdiğim için bide herhangi bir hassasiyet yok. Sen adet oldun mı peki ?
Busratopatan Balli_kurabiyem İnşallah öyledir kuzum🙏🏻 Sizden böyle duyunca içim ferahlıyor 🌸 bide hayırlısı ile adet olsaydım😔
Beyzalina Maydanoz,dereotu yiyebilirsiniz adet sökmede işe yarayabilir. Hem sağlıklı korunuyorsunuz Allah’ın izniyle bir şey olmaz içinizi ferah tutun yaklaşık 2 sene falan düzensizlikler,mevsimsel geçişler,stres,rahatsızlıklar etkiler..
Zozdemir O kadar korunmaya rağmen içeri sizabilecek kadar azimli spermi tebrik etmek gerekir valla doğası varmış der dogururdum 😊 Gecikmeden sonra idrar testi yaptıysanız ve ikisi de negatif ise gebelik olduğunu hiç sanmıyorum. Strestendir içiniz rahat olsun bence 🌼
Busratopatan Zozdemir ahahahahs yaaa hiç güleceğim yoktu valla Allah razı olsun 😂😂😂 İnşallah öyledir canım inşallah 🙏🏻🌸