Bebegimin hırıltısı var diye dün doktora gittik Bronşite ilerlemesn dye. Antibiyotik ve vertolin surup verdi bebegm daha 2 aylık yorumlara baktm cok kötü yorumlar var yan etkisi olarak. Ben sün vermye basladm bebek full yatıyo sersemleşti ne yapmalıyım yarnda kontrolü var