CananK Merhabalar, bebeğim 3aylık. Yaklaşık 3-4gündür Bacaklarında çok az bölgesel kızarıklık ve kuruluk var. Kızarıklık geçiyor sonra tekrar oluyor. Kuruluğu hep var ama. Kuruluğu için nemlendirici mi kullanmam lazım. Kızarıklıklar nedn olabilir? Bu arada sadece anne sütü ile besleniyor. 3ay boyunca yediklerim dışında da farklı bir şey de yemedim.