Sevdasoylu cok sık sagmamalısın işte uyarı gidiyor beyne elinden geldiğnce göğsü tamamen sagmadan mesela ağrısını hafifletecek kadar sagarsan vücudun bikaç hafta içinde süt üretmemeye baslar her sagdıgında biraz dha gec ve biraz dha az sagmalısın emin ol etksii göreceksn zaten tıbbi acıdan bunu öneriyolar sütten kesmek şsteyenlere öğün atlayarak emzirin diyolar her defasında biraz dha erleyerek emzirn sen emziremiyosun sagablirsn