Prensesannesiii26 Mom8 en iyisi deneme paketinden bir paket alıp deneyeyim inşallah pişik yapmaz bıktım artık bez araştırıp denemekten 😔
Ebruayd1n Prensesannesiii26 orası öyle canm bebeğinin vucüdu sevmeyebilir bi dene pişik falan yaparsa kullanamazsın ama sızdırma yapmıyor
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Prensesannesiii26 Yeşil yazili olandan memnun olmayan daha cok bilemedim ben cok memnunum sert falan da degil iz bile yapmiyor cok rahatiz.
sumeyyez Prensesannesiii26 ben 1 numarasını görümcem de 3 numara denedik ama bizim Bebişleri yaktı ama çok beğenen de var
bonbonjelibon Prensesannesiii26 demek bebeğinin cildi çok hassas her değiştiğinde yıka mutlaka günah ya ☹️
Prensesannesiii26 bonbonjelibon yıkıyorum kuruluyorum durmadan havalandirip saat başı bezi kuru olsada değiştiriyorum ama yok benimde öyleymiş ve annem bende normal eskilerin diktiği gibi kumaş bez dikmiş sanırım oda bana çekmiş 😔
Defnemm22 Prensesannesiii26 yeşilmi bilmiyorum ama o markadan memnun kalmadım pijamasına geçiyordu çişi sızdırıyor yani minies öneririm çok güzel ve 27 tl
Prensesannesiii26 Defnemm22 minies kullandım canım hem tasma oldu arkasından habire taşıyordu hemde oda pişik yaptı sonradan 🤦