fevziye Merhaba arkadaşlar 3 ay 27 günlük ikizlerim var oğlanda sıkıntı yok çok şükür ama kızım 1 haftadır ne meme emiyor ne biberon bazen zorluyorum ağlaya ağlaya vermeye çalışıyorum bazen uyurken ne yapacağımı şaşırdım akıl verin ne yapayım ben
Doruk2019_annesi fevziye karın ağrısı gaz sancısı olabilir birde özel bölgesinde sıkıntı olabilir bakıldı dimi kapalılık yok
fevziye Doruk2019_annesi hayır hiçbir sıkıntısı yok çok şükür önce çok iştahlıydı birdenbire oldu ne olduysa
Doruk2019_annesi fevziye kaşıkla vermeyi denediniz mi sütü belki o şekilde bira yer büyüme atağıda olabilir o dönemlerde ağlar bebekler iştahlarıda olmaz keşke bir doktor görebilse:(