Sum87 yürüteçin zararları, bırakın kendi kendine öğrensin yapmaya çalışsın, komşum ne yürüteç ne de başka bir yardımcı kullandı 10 aylıkken yürümeye başladı, biz de 11 aylığız yürüteç kullanmadık hiç sıralıyor kendi kendine destekli bi şekilde kalkıyor oturuyor,7 aylıktan beri emekliyor ama dönmeye başladığından beri hep yerde. Ayrıca her çocuğun gelişimi farklı ve kendine özel, canı istemiyordur yürüteç kolayına geliyordur, hazır değildir. Ne zaman isterse o zaman emekler de yürür de. Eğer gelişiminde bir sorun yoksa doktor kontrollerinde bir aksaklık olmadıysa bırakın endişe etmeyin. 🥰🥰🧿🧿💙💙